Packa kappsäck

(null)
Semestern börja närma sig sitt slut och det är dags att försöka få ner allt i resväskorna. 
Vi packar och packar och packar lite till. Det är mycket som ska med. Även om jag tycker att vi inte köpt så mycket. Inget krafs denna gången, bara kläder. 
Tack o lov fick vi en extra kabinväska av vaktmästaren. Den behöver jag. Inte för viktens skull utan för utrymmet. Min väska vägde bara 13kg och Saras 17kg. De får Max väga 23kg. Men jag hade mycket som tog stor plats. Ett par skor bland annat. 
Nu har vi en heldag kvar och sedan lyfter planet mot London ikväll vid halv tio. Torsdag eftermiddag hoppas vi att vi landar på Landvetter. 
Det har varit en underbar semester men det ska bli skönt att komma hem också. Kela med katten och återgå till vanliga matrutiner. Man tröttnar rätt gott på att äta ute var dag. 
(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0